Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Fwd
Data: 2010-01-12 12:50:44
Pagal pateiktas aplinkybes - vienareikšmiškai būtinoji gintis. Šiaip jeigu įdomu, tai 2003 metais buvo priimtos pataisos, kurios įteisina didesnio poveikio priemonių panaudojimą ginties atveju. T.y., jei tau daužo snukį, gali drąsiai išsitraukti ginklą ir šaut. Jeigu pas tave kažkas veržiasi į namus, taip pat gali drąsiai šauti. Nežinau čia gerai ar blogai, bet bandymas patekti į tavo namus traktuojamas kaip sunkesnis nusikaltimas, negu koks nors konfliktas gatvėje.
Kitokio traktavimo, pagal pateiktas aplinkybes, nelabai gali būti. Vienintelis dalykas dėl kurio nesu tikras, tai pasėkmės, jeigu tokiu būdu nušautum nepilnametį.