Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Cube
Data: 2010-01-12 15:32:57
Silvano wrote:
> kaimynas sumanes pajuokauti ateina su plastmasiniu peiliu ir kauke i tavo
> namus ir tu ji nusauni, cia vistiek mano supratimu yra butinoji gintis...

O kodel cia su kojine ir plastmasiniu peiliu? - paprasciausiai ateina
kaimynas, bet tu jo nepazisti, nes gal tik kelis kartus matei. Arba
ateina koks kaimyno pazistamas, bet sumaiso duris ir pataiko pas tave.
Arba visai koks pasalinis zmogus, kuriam kazkas kieme uztsate masina ir
praeivis pasake, kad tos masinos savininkas gyvena va tame bute, nueik
paprasysi, kad patrauktu. Jis ateina ir pabeldzia ar paskambina, bet tu
negirdi, nes klausai muzikos ar plauni indus ar dar kas nors. Jis
pabando atidaryti duris - ogi jos neuzrakintos, tada jis ieina tik kelis
zingsnius i vidu ir sako "alio, ar yra kas nors namuose", o tada gauna
suvi i kakta. Bent jau taip pasakoja nukentejusioji puse. O tu pasakoji,
kad esi namuose, nieko negirdi, durys uzrakintos, ar bent jau tau
atrodo, kad jos uzrakintos, ir tada staiga pamatai vagi koridoriuje,
kuris kaip tik ruosiasi kazka nudziauti arba plesika, kuris tau sako
"duok pinigus", na tu gindamasis ir sauni. Tai va, jeigu neras duryse
isilauzimo zymiu, prie lavono ginklo ar kitu vagystes irankiu, arba jis
pats nebus teistas ir policijai zinomas, tai bus ne jokia butinoji
gintis, bet nuzudymas.