Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Silvano
Data: 2010-01-12 14:14:24
kazkokias nesamones tu cia isvedineji :)) as kalbu apie isibroveli i namus,
o tu apie kazkokias nesamones, kad mano suvis langa ismuse ? ka tu cia dabar
nusisneki ? isibrovelis i namus tai zmogus, kuri vienu ar kitu budu pateko i
tavo namus, o kai yra svetimas zmogus tavo numuose, tu neturi pareigos
aiskintis gal jis cia tik kiausiniu atejo pasiskolinti, gal jis fiziskai
silpnesnis uz tave, gal jis neturi ginklo, gal jeigu garsiai uzrektum jis
issigastu - tu sauni iskart ten kur nori ir kur pataikai. tokiu atveju
butinoji gintis nera perzengta ir ikiteisminis tyrimas neabejotinai turetu
buti  nutrauktas.