Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-13 17:48:49
Manau, teismas neigiamai pažiūrėtų į tokią tavo formulę.
Tu turi teisę GINTIS. O žmogaus nušovimas turėtų būti lyg "netyčinė" gtavo gynybos pasekmė. T.y., tavo ketinimas NEbuvo nušauti - o tik ketinimas apsiginti.
Į klausimą "kur taikėtės" derėtų atsakyti "į įsibrovėlį, niekur konkrečiai". Dėl to ginantis šauti geriau labai greitai daug kartų visur, negu vieną kartą, ir tą - tyliai priglaudus šautuvą prie smilkinio ir naglai tariant "pakliuvai, mažuli".

Niekada jūsų tikslas neturėtų būti nušauti žmogų. Amen.