Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-13 11:16:12
Fwd, nekabliuok su savo "what if". Teisėje tai pats baisiausias dalykas, ir zajadli savamoksliai filosofiukai labai mėgsta statyti bokštus ant tokių netvirtų pamatų. Tu sau sąžiningai pasakyk - ar tu, savo šioje sugalvotoje situacijoje, taip ir pasielgtum? Neburk, nefantazuok - man to nereikia. Tu pats SAU pasakyk - ar tu tikrai taip elgtumeisi, pamatęs išdaužtą langą???? :)))

Mano spėjimas:
1. eitum tolyn neatsisukdamas, nes tokie jau tie žmonės šiame kapitalistiniame sužvėrėjusiame pasaulyje. (ne mano bėdos, ne mano reikalas);
2. Net jei norėtum "padėti", tai tu tikrai neliptum pro išdaužytą langą dėl to, kad:
2a. susipjaustysi šukėmis savo gražų paltą, savo kompiuterinius pirštukus, ir pan;
2b. bijotum sąmoningai lįsti į svetimą teritoriją, kad TAVĘS nepalaikytų vėliau vagimi, įsibrovėliu, galbūt netgi žudiku, ir pan.
3. Jei vis dar norėtum padėti žmogui - skambintum 112, ir, pranešęs apie situaciją, liktum budėti išorėje, kad niekas nepasinaudotų / nesusižalotų.

Nuoširdžiai su savim pasitaręs, bandyk paneigti mano mintis. :)
Nes teisėjai ne loxai, ir protingumo principą taikyti moka. Nebent pradėtum įrodinėti, kad "nušautasis" turėjo baltą bilietą, buvo aktyvistas-komjaunuolis, ne kartą nekaltai įkliuvo, belandžiojantis pro NE JO išdaužtus langus, ir per 3 praėjusius metus tokiu "landžiojimo" būdu išgelbėjo jau net 20 gyvybių, tame tarpe senelių, kurie vos nesušalo mirtinai, ir daug daug mažiukų vaikučių, kuriem grąsino nagli pedofilai, įsibrovę pro išdaužtą langą, ir mojuojantys savo įnagiais (laimė, mūsų nekaltas "nušautasis" spėdavo vaikučius apginti).

J.