Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Silvano
Data: 2010-01-12 12:56:22
as neisivaizduoju net teorinio atvejo, kada ginantis nuo isibrovelio i
namus, gali buti perzengta butinosios ginties riba. ten tas komentaras tai
studentam parasytas, kad butu apie ka padiskutuoti...aisku brovimasis
brovimuisi nelygus - jeigu kazkas smaukosi apie tavo namo tvora, o tu
islindes is balkono nusauni is karto, tai cia gal ir nelabai grazu is tavo
puses butu :) bet jeigu uzpuolikas isibrauna i tavo nama - jokios priemones
nebus perteklines - nagais, ragais, peiliais, ir viskuo kitu :)