Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-12 19:08:42
for the record, cia jau DU tikri dalykai - 1) guli lavonas; 2) tu ji nusoviaj;
o kad priesinga puse neskiestu pasaku, reikia uzdrausti lavonams liudyti. :))) Ir nepamirsti, kad kalte irodineti turi kaltintojai, o ne kaltinamasis irodineti savo nekaltuma. (taigi, reiks "pasistengti" surasti bent pradini netycinio uzejimo i svetima buta motyvo).

Zodziu, fakit, i tavo hipotetini klausima mes visi turim po kelis hipotetinius atsakymus. Sekantis.