Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Cube
Data: 2010-01-12 18:22:20
phuqit wrote:
> Gerbiamieji, prashau labai idemiai isiskaityti i klausima - tada nekils
> durnu klausimu. Tikslas nera nuslepti nusikaltima. Pacukas realiai lenda
> i mano busta, isilauzhimo zhenklai irgi yra.

Matai, cia teoriskai galima tokias salygas delioti - zinokite, kad jis
tikrai lindo, o as tikrai gyniausi. O praktiskai tokioje situacijoje
tikras yra tik vienas dalykas - kad guli lavonas ir tu ji nusovei. O
visi tikslai, motyvai ir priezastys yra labai slidus dalykas, kur galima
ivairiai isvedzioti. Ir priesinga puse taip ir sakys, kaip as jau rasiau
- kad jokio pasikesinimo nebuvo, jis cia visai atsitiktinai uzejo, o tu
nusovei. O ka tu teismui pasakysi - tikekite, cia jis is tikruju lindo,
o as is tikruju gyniausi?