Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Justas
Data: 2010-01-13 15:40:42
Sveiki,

Kaip butu, tiksliau kaip teismas ziuretu i tokia formuluote:
"As turiu teise NUSAUTI zmogu jei jis pas mane isilauze i namus".

Cia turima omenyje kad zmogus nusautas specialiai, o ne "soviau ir netycia
pataikiau i galva". Tarkim jei butu klausimas "kur taiketes kai matet pacuka
lipanti pro langa?", ir atsakymas - "i galva".

Kaip tokiu atveju teismas ziuretu?

Dekui,
Justas

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4766 (20100113) __________