Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-12 13:27:37
O ash shauksta koshei valgyt isigijau. Kazi - jei kas lis su shautuvu
langan, galiu pykstelt per galva su saukstu, nes irankis kaip ir ne
savigynai?

Pamirsk tuos pacaniskus garbes kodeksus. Gopnikai irgi megsta - apspinta
zmogu su kulokais - dalinkis kashilioku. O tu kokia volina ishsitrauki. Ir
tau tada ant sazines mint - ei, nesazininga, nebahuriska - davaj normaliai
ginkis...