Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Dzin
Data: 2009-12-11 01:38:44

"Romas Z." <juozeta@jahu.kom> wrote in message
news:hfrr9u$omf$1@trimpas.omnitel.net...
> Ne be reikalo ištrynei savo teiginį - taigi sakei, kad lietuviams
> Vokietijos įstatymai negalioja.
> Bet turiu nuliūdinti - jei sudarai sandorį su Vokietijos įmone, gali ir
> galioti.

ar kad gaunu neaisku ka i savo pasto dezute, jau lygu sanderio sudarymui?
nors to nenorejau gauti ir neuzsakinejau? :)
apie ka tu cia kalbi :)

> Taip, teisingai. Bet klausimas, ar verta laukti, kol tau tikrai teks
> įrodyti.

laukti verta labiau, nei iskart leisti savo pinigus ir laiko isteklius
visokiu laisku/atsisakymu siuntinejimui.
Irodyti nieko nereiks, nes niekur nebus tavo sutikimo ir paraso. jiems reiks
irodineti, kad tu uzsakei kazka.
nebent pas tuos babajus vokiecius laukiniai dziungliu istatymai, bet kadangi
cia ne vokietija tai kaip ir giliai px.
Deja Rutele tiek daug prirase vos ne kaip teisininke, bet net patingejo
pasiziureti ka skelbia vokietijos istatymai tuo klausimu.