Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-08 00:40:08
Tai va čia ir esmė, bent jau Vokietijos CK: pirmas žingsnis ne
aiškintis, o paprieštarauti :)))

Blogai, kad gavęs sąskaitą neatsakė (būtent taip: gavau sąskaitą tokią
ir tokią, mokėti nesutinku, nes tokios prekės pirkti nepirkau, radau
žurnalą savo pašto dėžutėj nežinia iš kur, jei jūsų, ateikit ir
pasiimkit :) ). Tada tikrai garantuotai reikalas tuo būtų ir užsibaigęs,
nes tada jau anai pusei reikėtų įrodinėti, kad jų reikalavimas
pagrįstas, ko jie 99,9% būtų nedarę.

Dabar situacija prastesnė, nes reikalavimas įgavo oficialios skolos
statusą ir yra perduotas antstoliams. Va čia jau nežinau ir negaliu
garantuoti, kas, kaip ir prie ko, juo labiau, kad jau painiojasi dviejų
valstybių CK. Jeigu būtų Vokietijos viduje, tai dabar tokiu atveju
reikalas jau būtų apsisukęs taip, kad _tu_ turėtum įrodinėti, kad
neužsakinėjai... Šiuo atveju nežinau, kokios tarpvalstybinės sutartys
yra pasirašytos ir kaip jiems lengva ar sunku vynioti savo procedūras,
kad apsimokėtų nenusispjaut.

Bet kuriuo atveju rekomenduočiau kuo skubiau rašyt antsoliams
prieštaravimą ("Widerspruch"): mokėti nesutinku, nes nieko
neužsakinėjau. Ir iš viso, adresas tas, bet čia toks negyvena ir mes
tokio nepažįstam. Todėl ir jūsų reikalavimas nepragrįstas.

Bet būtinai atsakyt, nes kitaip užknis, jeigu jau pradėjo, čia vokiečių
teisėtvarkos/biurokratijos bruožas :)))