Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-08 17:42:22
Nu tai gerai, tavo pasirinkimas :))

Man asmeniškai paprasčiau vieną laišką parašyt, tegu ir tipo "Aš Džeinė
nieko nepirkau, tu Tarzanas varyk toliau", negu po metų gauti šaukimą į
teismą ir kažkur važinėti kažko įrodinėt :)) Laiko gaila...  Netgi jeigu
tokio šaukimo tikimybė ir nėra didelė.

0.5 B schrieb:
> kokias cia erezeijas skleidziat... net pirsto nepakrutinciau del tokiu debilisku reikalavimu.
> vat kai gausiu kazkoki saukima i teisma pasirasytinai, tada ten nuvyksiu ir paklausiu, ko jie is manes  nori. o jei paprasys uzmoket, paklausiu uz ka, ir paprasysiu parodyt mano uzsakyma tam kazkam ir irodyt, kad as tai gavau.
> ..arba susirasinekit, kas neturit ka veikt..

>>> 2. pasitikrinciau kas per laiskas, ar tikrai is anstolio, ar siaip kokios neaiskios kontoros. Manau internete galima rasti infoamcijos apie vokietijos anstolius ar pasitikrinti pagal imones/vat kodus
>>> 3. jei laiskas is noname kontoros max butu atrasyta anglu kalba (nes vokeiciu nemoku) kad "nieko neuzskinejau, jusu nepazystu, prasau nesiusti grasinimu nes kreipsiuos i auksciausia ministerija".