Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Dzin
Data: 2009-12-10 16:39:29
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message
news:hfq9qt$m6f$1@trimpas.omnitel.net...
> Šiaip čia Vokietijoj labai įprasta žurnalų / laikrasčių praktika: gauni
> reklamą, kad tiek ir tiek numerių (laikraščiai apie dvi savaites, žurnalai
> 2-3- mėnesius) gausi nemokamai arba už simbolinę kainą, nori? Ta dalis
> parašyta didelėmis raidėmis ir su viliojančiais paveikslėliais. O paskui
> kur nors apačioj prirašyta: "šiuo aš užsakau žurnalą tokį ir tokį. Tiek ir
> tiek numerių gausiu nemokamai." Ir toliau, dėmesio!

jei tokia gudra parasyk ka sako Vokietijos istatymai ir ar jie galioja
lietuviams?

jei pvz. gausi 20 tokiu zurnalu kas menesi, tai bus jau nejuokinga pasto
islaidoms skirti po 50 LT kas menesi vien tam kad atsakinet spameriams + dar
laiko.

Is kur cia tokius briedus traukiat, kad butinai jei neuzsakinejai tau reikia
kazka atrasyti jiem?