Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Glebas
Data: 2009-12-08 15:31:41
Kad ne tam tikrose, o visose situacijose gaunasi marazmas.
Jei noriu kam nors prikakoti kišenėn ir esu kokioje nors ten fokietijoje, pajamu ir siuntinėju pasirinktinai laiškus pagal adresų knygą.
Aišku, viską rašau fokiškai. Spėju, kad absoliuti dauguma nereaguos, nes tiesiog nežinos kaip reaguoti ir išmes kaip paprastą spamą...
O priedo tikrai ir pradingti gali laiškas kur nors pašto skyriuje, tada išvis niekuo dėtas žmogus gaunasi.