Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Dzin
Data: 2009-12-09 02:35:33
haha nu ir kokius cia kliedesius rasinejat?
visu pirma atgal siuntimas jau kainuoja ir turi skirti tam laiko, o antra
laisku issiuntimas kainuoja, todel nieks neprivalo reaguoti i tai ko
neuzsakei, tuo labiau i kitos salies kalba rasytus laiskus.
is kur cia tokie teisininku kliedesiai atsirado? :)
cia jum gal ne CCCP ir jei zmogus neuzsakinejo nieko, tai galit nereaguoti,
nes cia galioja Lietuvos CK, o ne Vokietijos.

Gal dar patarsit atrasineti laiskus i kiekvieno spamerio is Nigerijos
kreipimasi, jog tu esi skolingas 20% nuo "laimetos" sumos, jei toki laiska
gautum afrikietiskai parasyta i savo pasto dezute?
siusti juos tyliai nx reikia ir tiek ziniu. jau rase spaudoje apie tokias
aferas nekarta ir buvo rasyta kad nereikia i tai rimtai reaguoti.