Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Cube
Data: 2009-12-08 18:40:33
Ruta wrote:
> Man asmeniškai paprasčiau vieną laišką parašyt, tegu ir tipo "Aš Džeinė
> nieko nepirkau, tu Tarzanas varyk toliau", negu po metų gauti šaukimą į
> teismą ir kažkur važinėti kažko įrodinėt :)) Laiko gaila...  Netgi jeigu
> tokio šaukimo tikimybė ir nėra didelė.

Po tiek daug teksto, pagaliau prie esmes - saukimo i teisma. Mat cia
nors raginimai is antstoliu, taciau greiciausiai be jokio teismo, kur
antstoliai veikia kaip ikiteisminio iseiskojimo tarpininkai. O jeigu jau
bus saukimas i teisma, tai jis tures buti Lietuvoje ir pagal Lietuvos
istatymus, kur jau jie tures cia vaziuoti ir visokie neisversti vokiski
rastai tures makulaturos statusa. Mat nepainiokim skirtingu dalyku - kai
antstoliai imasi iseiskoti baudas uz visokius pazeidimus, tai jie buna
padaryti toje salyje ir teismingi jos teismams. O cia pats ivykis ir
atsakovas Lietuvoje ir pagal Lietuvos istatymus ieskinys turi buti
paduotas pagal atsakovo gyvenamaja vieta.