Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-09 01:22:36
Jei pas mane trys pilietybės ir keturios nuolatinės gyvenamosios vietos keturiose skirtingose valstybėse ir aš Prahos
oro uosto ne Šengeno zonos teritorijoje pirkau roleksą iš indo, turinčio Pakistano ir UK pilietybes, tai Lietuvos CPK
nelabai padės.

Taigi sakau, atsižvelgiant į įvairias aplinkybes, gali būti prieita net iki to, kurioje šalyje turiu daugiausia
nekilnojamojo turto arba kur per metus praleidžiu daugiausia laiko.

Aišku, 99 proc. atvejų dėl teismingumo bus viskas aišku.