Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Cube
Data: 2009-12-10 18:26:23
Mekigis wrote:
> Reiktu nepamirsti, kad atejo neregistruoti laiskai, t.y. dzin kas gavejas
> nes jokiu parasu ir dokumentu atsiimant nera prasoma.

Vat butent del to as labiausiai abejoju, kad ten tikra antstoliu
kontora, o jeigu ir tikra, tai siuntejas ne neketina duoti i teisma, bet
tiesiog siekia maziausiom sanaudom pagasdinti, gal patys susimokes.

Nes zurnalus - tiek to, gali siuntineti neuzsakius, ir saskaitas
vokiskai atsiusti. Bet jei jau rimtai ketina duoti i teisma, tai turetu
bent jau pasirupinti irodymais, kad skolininkas buvo tinkamai
informuotas. O kad Vokietijos istatymai pripazintu rasta, issiusta
neregistruotu pastu ir dar svetima kalba, tinkamu skolininko informavimu
- labai abejoju. As tokius rastus mesciau i siuksliu deze, o jei jau
ateitu registruotu - tada atsakyciau, bet parasyciau lietuviskai, kad
nieko nesuprantu, jokiu sandoriu su Vokietijos pilieciais nesudarinejau
ir nezinau ko jus cia man kazka vokiskai rasot.