Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-10 10:00:29
Nu tai rašyk tu jiems laišką kuo skubiau - prieštaravimų terminas
paprastai dvi savaitės. Čia kažkas labai dejavo, kad laiškas kainuoja,
bet tai gal porą litų surasi dėl ramybės ateityje? Žinoma, tavo teisė
rinktis, gali ir nieko nedaryti ir laukti kas bus. O bus tai tikrai
taip, kad anstoliai perduos teismui, jeigu nedarysi nieko. O va kas tada
bus - čia jau nežinau. Kas, kokiu pagrindu, kur, kokia tvarka ir kaip
teisėtai kels bylą ar jos nekels.

O žurnalas iš tokių vidutiniškai rimtų, taip kad nemanau, kad patys
sugalvojo... Vaikų, besinaudojančių internetu turi? O gal pats dar iš
paauglio amžiaus neišaugęs? ;)

Šiaip čia Vokietijoj labai įprasta žurnalų / laikrasčių praktika: gauni
reklamą, kad tiek ir tiek numerių (laikraščiai apie dvi savaites,
žurnalai 2-3- mėnesius) gausi nemokamai arba už simbolinę kainą, nori?
Ta dalis parašyta didelėmis raidėmis ir su viliojančiais paveikslėliais.
O paskui kur nors apačioj prirašyta: "šiuo aš užsakau žurnalą tokį ir
tokį. Tiek ir tiek numerių gausiu nemokamai." Ir toliau, dėmesio!

Jeigu aš per tiek ir tiek laiko (variantas: iki tada ir tada)
NEATSISAKYSIU šitos prenumeratos, gausiu tiek ir tiek numerių už tokią
ir tokią kainą (dažniausiai metams). Prenumerata prasitęsia
AUTOMATIŠKAI,  jeigu iki tada ir tada aš jos NEATSISAKAU.

Realiai tai galima "žaisti" su tokiais nemokamais pasiūlymais, užsisakai
ir vėliausiai gavęs pirmą numerį, vėl atsisakai. Kiek teko susidurti,
problemų niekada nekilo. Bet esmė yra laiku atsisakyti, o čia jau
sužaidžia žmogaus tingumas ir užsivertimas kitais darbais :)))