Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-10 17:17:51
Na, kai mokais mokykloje ar kelintam kurse ir gyveni iš tėvų kišenės, tada aišku, kad dzin. Ką iš tavęs paims?
Bet kai kažką turėsi (nors su tavo protu tai negresia), tada ir mąstyti pradėsi, nes uždirbt nelengva, atiduoti
nesinori, o prarasti galima visaip. Todėl ir kreipiasi žmogus patarimo.

> jei tokia gudra parasyk ka sako Vokietijos istatymai ir ar jie galioja lietuviams?

Nušausiu kokį turką Vokietijoje ir pasakysiu policijai, kad aš lietuvis.

> jei pvz. gausi 20 tokiu zurnalu kas menesi, tai bus jau nejuokinga pasto islaidoms skirti po 50 LT kas menesi vien tam
> kad atsakinet spameriams + dar laiko.

Žurnalų leidėjai specialiai veltui siuntinėja kam netingi. Jei tokius žinai, paprašyk, kad ir man siųstų.

> Is kur cia tokius briedus traukiat, kad butinai jei neuzsakinejai tau reikia kazka atrasyti jiem?

Ar tu ĮSITIKINĘS, kad niekas nieko, kad ir per žioplumą, neužsisakė? Pavardę su adresu per 118 sužinojo?