Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Dzin
Data: 2009-12-10 23:58:56
nieko as nedeklaruoju, nebent tau kazkas rodosi :)
jei pasivadinsiu: "Ruta ciulpia" tai tau rodysis kad seksualiai
priekabiauju? :))

Nenukrypk nuo temos geriau, bet geriau jau nedavinek nesamoningu patarimu.
Pas jus ten Vokietijoje matyt spameriu rojus, nes visi gave sudlaiski su
sudzurnaliu, puola siusti laiskus ir teisintis, kad nieko neuzsakinejo :)
o jei gaus registruotu pastu, tai matyt puls samdytis advokata.