Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Dzin
Data: 2009-12-10 16:34:11
zinai kas bus jei visi visiems spameriams po 2 Lt prades aukoti :)
as tai buciau bbd ant tokiu nesamoningu zurnalu ir katalogu.
ir lai bando jie kazka issimusti per tuos antstolius. man vokietijos CK
giliai butu Dzin :)

Daugiau klausykit jus visokiu rutu :) tai spameriams bus tik rojus, nes visi
uz gryna piniga priims visas nesamones.