Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Dzin
Data: 2009-12-09 02:40:52
tamsta Ruta, jei tu esi praktikuojanti teisininke, prasom duoti kontaktus,
zinosiu pas ka nesikreipti :)
nes visiskus marazmus cia jau rasai.

jei esi teises studente tai dar suprasciau, nepatirtis, noras padiskutuoti
apie ora ir t.t., nu bet nejaugio pati nejauti kad visiskai nusisneki, net
nezinodama, kur kas parasyta musu CK ir kas galioja pagal EU ir kas galioja
pagal LT CK ?

gerai dar kad nepatarei, nuvaziuoti pas juso i vokietija ir asmeniskai
iteikti laisko su atsisakymu moketi pagal blablabla... :) nors iki patarimo
del registruoto laisko siuntimo  scameriams nedaug ir betruksta :)))