Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-11 00:04:46

> uzsiimi tamst jau trolinimu.

Ne be reikalo ištrynei savo teiginį - taigi sakei, kad lietuviams Vokietijos įstatymai negalioja.
Bet turiu nuliūdinti - jei sudarai sandorį su Vokietijos įmone, gali ir galioti.

> tai is kokiu 10 issiustu zurnalu matyt randa viena kita durneli ir jiem jau atsiperka desimteriopai viskas :)
> tu manai pvz kad spamo siuntinejimas i emaila nekainuoja? jie ten net dedikuotus serverius parai su IP adresu
> potinkliu perka, tai matyt apsimoka netgi taip.

Dėl šito sunku ginčytis. "Penis enlargement" kai kuriems skamba kaip panacėja.

> net jei as uzsisakysiu per interneta, bet uzsakysiu nenaudodamas jokiu ID sistemu (pvz paypal, mano e. bankas ir t.t.)
> toki zurnala gaves galesiu pasiusti nx, nes ta galejo uz mane padaryti Petras mano kaimynas.

Taip, teisingai. Bet klausimas, ar verta laukti, kol tau tikrai teks įrodyti.