Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-09 13:47:27
Gerbiamasis, jeigu būtum atidžiai - o ne tik tai, kas patvirtina tavo
nuomonę - skaitęs, tai būtum radęs, kažkuriam iš pirmųjų šitos
diskusijos mano postų parašyta (kartoju):_nesu_ teisininkė.

O bet tačiau, šita grupė, manau, nėra uždaras teisininkų kastos ratelio
susirinkimas, kur tik jie turi teisę reikšti savo nuomonę. Manau, kad ir
paprastų piliečių nuomonė grynai iš gyvenimiškos patirties pozicijų gali
būti įdomi ir padėti įvertinti tam tikrą situaciją _įvairiais_
aspektais. Juo labiau kad - dėl sąsajų su savo darbu - turiu galimybės
susipažinti su įvairiais Vokietijos teisiniais aspektais tam tikra
prasme "iš vidaus", o ne pagal CK straipsnius.

O kad tamsta Dzin į mane teisiniais klausimais nesikreipsi, tai man
giliai dzin :)