Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-10 19:08:32
Cube schrieb:

> Vat butent del to as labiausiai abejoju, kad ten tikra antstoliu
> kontora, o jeigu ir tikra, tai siuntejas ne neketina duoti i teisma, bet
> tiesiog siekia maziausiom sanaudom pagasdinti, gal patys susimokes.
>
> Nes zurnalus - tiek to, gali siuntineti neuzsakius, ir saskaitas
> vokiskai atsiusti. Bet jei jau rimtai ketina duoti i teisma, tai turetu
> bent jau pasirupinti irodymais, kad skolininkas buvo tinkamai
> informuotas. O kad Vokietijos istatymai pripazintu rasta, issiusta
> neregistruotu pastu ir dar svetima kalba, tinkamu skolininko informavimu
> [...]

Dėl pabandymo pagąsdinti tai visiškai tokios galimybės atmesti negalima.

O dėl registruotų laiškų - tai čia Lietuvos paranoja. Vokietijos paštas
teigia, kad pas juos laiškai nedingsta. Viskas. Taškas. (Realiai,
žinoma, pasitaiko, bet tikrai _labai_ retai). To pasekoje nieks
registruotų laiškų jau koks 10 metų nesiuntinėja - net teismai (žinau
tiksliai). Išsiuntimas = tu gavai. O jeigu negavai - tavo, ne siuntėjo
problema. Ir teismas dar pripažintų, kad  - galbūt - tu negavai kokios
vienos sąskaitos. Bet kad negavai _nieko_ - pripažins kaip bandymą
apgauti teismą :)

Įrodymas, kad skolininkas informuotas, nereikalingas, deja. Nes prievolė
mokėti susidaro nuo to momento, kai sudaroma sutartis (šiuo atveju
būtent tai ir yra ginčytinas faktas - buvo ta sutartis ar ne,ir ar
kartais nesudarei tu jos netyčia per nutylėjimą). Nu tokia tvarka ir
teismų praktika Vokietijoj, jei ką  :))

Dėl kalbos: pagal Vokietijos įstatymus jis išsiųstas būtent ta kalba,
kuria reikia...