Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-08 00:00:02
Ne, neteisingas patarimas, jeigu nori ramiai gyventi.

Bet dabar skubiai (ta prasme, kad terminai nepraeitų, taigi kuo
greičiau). Surašai jiems laišką su išdėstytais faktais: aš toks ir toks,
gyvenu ten ir ten, gavau jūsų sąskaitą tokią ir tokią bet MOKĖTI
NESUTINKU, nes prekės neužsakinėjau, bet to, nurodyta pavardė yra visa
ne mano.

Turėtų atsikabinti. Prašinėt kažką rodyt nereikia, pradžiai užtenka
mokėjimą užprotestuoti.