Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: Dzin
Data: 2009-12-10 22:03:56
"Romas Z." <juozeta@jahu.kom> wrote in message
news:hfr3ev$20a$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, kai mokais mokykloje ar kelintam kurse ir gyveni iš tėvų kišenės, tada
> aišku, kad dzin. Ką iš tavęs paims?
> Bet kai kažką turėsi (nors su tavo protu tai negresia), tada ir mąstyti
> pradėsi, nes uždirbt nelengva, atiduoti nesinori, o prarasti galima
> visaip. Todėl ir kreipiasi žmogus patarimo.

jo reikalas, tegul siuntineja laiskus atgal ir del kiekvieno spamerio lai
leidzia pasto islaidas bei savo laika, jei bus durnas ir klausys visokiu
rutu :)

> Nušausiu kokį turką Vokietijoje ir pasakysiu policijai, kad aš lietuvis.

uzsiimi tamst jau trolinimu.

> Žurnalų leidėjai specialiai veltui siuntinėja kam netingi. Jei tokius
> žinai, paprašyk, kad ir man siųstų.

tai is kokiu 10 issiustu zurnalu matyt randa viena kita durneli ir jiem jau
atsiperka desimteriopai viskas :)
tu manai pvz kad spamo siuntinejimas i emaila nekainuoja? jie ten net
dedikuotus serverius parai su IP adresu potinkliu perka, tai matyt apsimoka
netgi taip.

> Ar tu ĮSITIKINĘS, kad niekas nieko, kad ir per žioplumą, neužsisakė?
> Pavardę su adresu per 118 sužinojo?

net jei as uzsisakysiu per interneta, bet uzsakysiu nenaudodamas jokiu ID
sistemu (pvz paypal, mano e. bankas ir t.t.) toki zurnala gaves galesiu
pasiusti nx, nes ta galejo uz mane padaryti Petras mano kaimynas.