Tema: Re: Neaiskios saskaitos
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-08 15:35:41
jo, bet jei laiskas neregistruotas ir "skolininkas" tvirtina, kad jokiu uzaskymu nedare, jokiu laisku nelauke ir nesitikejo ir svarbiausia jokiu katalogu, laisku, priminimu ir kito slamsto tikrai negavo. Kokiu pagrindu is jo ims isieskoti pinigus?
Imho, as, jei netingeciau, tai parasyciau atsakyma lietuviskai (arba angliskai) nes vokiskai ne bum bum. Sorry nieko nesuprantu, nieko nezinau as jusu nepazystu. Bet greiciausia jei visos siuntos ir laiskai buvo gautos neregistruotu laisku (be iteikimo) ir mano paraso tikrai niekur nera, tai nieko nedaryciau.

PS ar isitikine, kad katalogo neuzsake vaikai, ar patys netycia kur internete registruodamiesi ar panasiai. Siaip neteko girdeti, kad siaip sau siuntinetu katalogus :)

T:)