Tema: Re: "Paint.net" vertimas
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2012-02-10 23:16:50
2012.02.10 12:58, KEdas rašė:

> Net ir tradicinėje fotografijoje buvo naudojamas toks dalykas kaip
> kontaktinis pozityvo gaminimas. Tam buvo ant išryškinto negatyvo dedama
> kita neryškinta negatyvinė juosta ir apšviečiama. Nuotraukų gamyboje –
> tas pats – iš negatyvo gaunama pozityvinė nuotrauka.
>
> MKN inversija yra labiau tinkamas terminas, nes išvengiama tų asociacijų
> su tradiciniu fotografiniu negatyvu.

Dėl šito aš stipriai nesiginčysiu. Tiesiog aš manau, kad teiginio
	A yra geriau negu B
ir teiginio
	B yra visiškai blogai
reikšmės gan stipriai skiriasi, ir antrasis teiginys iš pirmojo tikrai
neišplaukia, tad net jeigu sutikčiau su pirmuoju teiginiu, su antruoju
sutikti neprivalau. Tuo tarpu man susidarė toks vaizdas, kad dalies čia
besiginčijančių nuomone, būtent antrasis teiginys yra teisingas.

Rimas