Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: arulis
Data: 2009-11-04 21:32:01
> Vietoje išvados galima pasakyti tik tiek, Xren  ten tas Beril/Galan ką
> skaido, tiesiog srebia elektą ir naudoja ją šildymui :) Kaip ir to japono
> automobilis hren ten jis tik vandeniu važiavo :)
a vot ir chrien. jei neskaldytu tai butu 100% NK ,  o speju kazkiek skaldo
vandeni  -
tuomet NK mazeja. todel kad atskirti vandens molekule i atomus reikia
energijos - cia chemija.
O kad vanduo turi tiek energijos - na einsteinas pasake e=mc2 . tai kad ta
energija islaisvinti, cia jau nebe chemija ir ne elektrolize ir ne galanas
berilas gali padaryti. reikia jau antimaterijos arba
super duper temperaturu - tarkim keleta milijonu laispniu ir slegio
beprotisko.