Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-30 11:09:06
 Na, va, prasau-dar viena nuomone: " Tai  ir gauname ju reklamuojama suma 2 Lt/m2 per menesi. Niekas nieko nemeluoja  ir nieko kito nuvaziaves nepamatysi."

 Teisybes delei-reiktu paminet, kad cia tu skaiciavusiuju jau buvo-ir ju isvada nevienareiksme: "but taip negali" Persasi isvada-kad suskaiciuot galima skirtingai? O stai kiek prasisuka skaitliukas per menesi-nuvaziave matytu visi vienodai. Na, nebent skaitliuko skaitiklyje, uzrasytu skaiciu nesugebantis identifikuot nuvaziuotu :)))