Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-25 16:40:39
as skaiciau, kad atstovas kviecia kritikus ateiti apziuret stendo, ateiti PAS JI i namus, aplankyti zmones, kurie jau isirenge. To pakanka, kad nustebti-kodel niekas iki siol nepasinaudo jo kvietimu.  As ZINAU, kad nei vienas nerado laiko paziuret (nei vienas neatsiliepe bent jau, kuris mate beriliecio el. skaitliuka) .Bliamba-gyvenamo namo el. skaitliuka paziuret pakaktu, jeigu daugiau katilu nepristatyta! Na, ir aisku-netiketai dar syki atvykus-neuztikt su kailiniais namuose vaiksciojanciu :))))))