Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-26 10:43:47
Nebloga stiliu tamsta  ivaldes:)   Mazdaug: nosi krapstydavai? Veikia? O KAS  TURETU VEIKTI?  Nu tai - pabandyk suzinosi :))) Tiesa- Kepeniui  ryziu paduodavai? Veikia?      ----------kaip paties rastliava suprasti? Kaip kas turetu veikti ir kaip tai susije su katilu?

Ir visa tai , i mano nusistebejima, kad niekas netiki atstovo kalbomis apie maza katilo energijos suvartojima, taciau nuvaziuot ir zvilgterti i jo el. skaitliuka-drasuoliu ner :) Principa jiems mat , sedint prie kompo paaiskink, gal tada teiksis akis zvilgterti :) Mano banko saskaitai nesvarbus tas principas, tegul nors dziovinta varles koja pakabines katilineje laiko-jeigu tik tai pades pigiau troba apsildyt:)