Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-28 10:34:40
as nesamdau taves mano norams vykdyt, tad kodel tureciau tamstai moket?  Atvirksciai-jeigu nori sugaisinti zmogu ne darbo metu, tam kad suzinot kaip veikia jo apsildymo sistema-jausk dekinguma, kad jisai is taves pinigu uz tai nepraso.  Siulo gudruciui uz dyka pamatyt-o jis dar pinigu nori gaut uz sugaista laika:)  O jei nenori-tai ir nevaziuok, kas gi tamsta vercia? Vartyk bukletus ir isivaizduok kokiu greiciu suksis el. skaitliukas vieno ar kito katilo atveju. Kaip penketukinkas-gali viska teroriskai apskaiciuot. Ziniu pakanka, o technologijos nekinta?  Tik va-kiek tai sutaps su realybe? Nuostabus protas 2

 Kai vaziuosi i Resta-paprasyk administratores, kad tau islaidas uz benzina atlygintu ir uz sugaista laika, besiklausant reklamu,  kad apmoketu.