Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-28 17:25:32
Civilioke - o tu toki saini suregztum (ish stebuklo parasymo pas gamintoja):
"Стратегия ПИД-регулятора, который содержит усилитель, интегратор и
дифференциатор, выглядит следующим образом." Manai,kad daikc su tiek daug
gudriu zodziu gali neveikt? Nors tiesa sakant, kai pamatau prie bet ko toki
ar panasu aprasyma, man jau kaip ir nebereik nemokamu kulseliu valgyt
vaziuot - viskas ir taip aisku pasidaro.