Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-01 19:48:12
as noriu pasakyt-kad as tikiu tuo ka matau. Tai ypac liecia tuos atvejus, kai noredamas patikrinti-ziuriu idemiai ir tam pasiruoses :) Sutinku-egzistuoti tur teise ir kitokiu zmoniu grupe-tiems pakisk po nosimi, ale vistiek murmes-tap but negali, tad net neziuresiu.  Pasakyk aborigenui, kad ji parodys per maza dezute, vadinama TV. Aisku-jis pasakys-lochotronas, nes kaip gi butu galima ji sukisti i tokia dezute, tegu ir labai liesas jis?  Aisku-jus dedates esantys labai protingi ir viska zinantis :) Aisku-jus manote, kad kazkada ismokstos tiesos, yra fundamentalios ir niekada nekintancios. Taciau daugelis naujoviu, pradzioje susidurdavo su inirtingu aplinkiniu neigimu, tame tarpe ir mokslininku tarpe. Ka, mazai atveju? Kai budavo sakoma-tai fantastika, taciau paskui tai tapdavo iprastu dalyku.