Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-27 11:27:36
ble... ble... Gintai o tu vaziuoji visur kur tave kviecia, eini pasizureti viska kur tik pamatai reklama kviecaincia pasiziureti. Kaip kazkas rase, gal ir prie stoties eini cigones pakviestas, kad tau isburtu ateiti ir parodytu kai ka :)
Negi tu manai, kad i kiekviena kvaila kvietima reikia atsiliepti. Nu tai buk dydvyris nuvaryk pats ir papasakok mums netikintiems.
Mes nebijome, mes nematome tikslo vaziuoti, ziureti, gincintis su zmogumu, kuris nesugeba pokalbio metu paasikinti, atsakyti i klausimus (jei telefonu nesugeba, manai sugebes gyvai). Nevienas yra studijaves ju info internete, nevienas dare teorinius skaiciavimus, kai kas net praktinius bandymus padare, buvo net tie kurie praktiskai naudojo si aparata ir rase atsiliepimus. Nei vienas nepatvirtino pardavejo teiginiu. Tai tu dabar bandai visus itikinti, kad vistiek keikvienas asmeniskai turime eiti isitikinti, kad mums meluoja. O jei jis sakytu ne "atvaziuokite pasiziurekite", o "nusipirkite ir isbandykite", tai reikalausi is musu visu ji nusipirkti :)  Tai buk tu geras davai, nuvaziuok tu pasiziureti, nebuk toks kaip visi :)

T:)