Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-25 17:00:03
kazkaip manau, kad tave nebutu lengva isdurti-duju vamzdis ar bent katilas-nelengvai paslepiamas daiktas. Galu gale-patikrinti ar namas prijungtas prie duju vamzdio nesunku, kaip ir nesunku pasitikslinti-kiek duju isnaudoja.  Dabar tarsi tamsta nori pasakyt, kad tave, labai nesunkiai apgautu, sildydami nama kazkuo kitu, o tau rodydami nesisukanti el. skailiuka? Tave-iejusi i nama, leidus apziuret katiline (juk tas beril nestoves virtuveje?)-imanoma apgaut sildant nama kazkuo kitu? dujomis? malkomis? saliarka? As tuo pvz netikiu, bet jeigu tu taip sakai.......Kas kitas, jei ne tu, geriausiai zino-lengva ar sunku tave apgauti?