Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-10-25 15:34:56
Bet idomus mastymas nuvaziuok ir paziurek. Jei as stumdyciau fufeli irgi
taip daryciau, pastatyciau po berila kiekvienam savo draugui ar dreugei, ir
sakyciau hebra vaziuokite pas juos paziurekite kaip pigu. Kai klientas
prisiklausys pasaku ir prisiziures isklotiniu isigijes berila neturetu man
pretenziju :) Tipo ar as tau sakiau, kad taip pigu, cia jie tau sake eik pas
juos ir aiskinkis :) Katilas juk veikia, lempute dega ko tu dar nori, ai
daug elektros srebia? Na tai nama apsisiltink, ai jis jau apsiltintas? Tai
bliamba automata ismusineja? Sakiau, gi kad jam 15kw minimum reikia. Ai
bliamba visteik daug elektros ryja? Tai matyt tavo varza per didele. Arba
matyt bloga skysti supylei sakeme, gi reikia beril vip :)O finishe jauciu
bus tai ko tu is musu dar nori? Ar mes sakeme, kad jis degins tiek ir tiek
tai jie sake eik ir musk juos :) Blemba tipiskas rusiskas biznis Lietuvoje
:) Klausyk Gintai siame forume idiotu nelabai rasi eik i kita foruma, mes
matai ziniu radijo neklausome :)