Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-25 13:10:56
as norejau pasakyt, kad kazkada silumos siurbliai irgi daugeliui atrode stebuklas ir jais netikejo. Na, logiskai mastant, kazkada ateis laikas kai bus viekianciu kitokiu " stabuklingu " dalyku, kuriais mes siandien netikim. Vadinasi bus ir tas pereinamasis laikotarpis-kai bus tikinciu, bus netikinciu. Teisingai? Tad kas gali paneigti tikimybe, kad dabar nera buten tas periodas del Beril katilu? Argi sunku, pasinaudot draugisku ir neipareigojaciu atstovo kvietimu-nueit ir paziuret, uzuot  arsiai kritikavus? Kaip zmogus gali parodyt stebuklingasias katilo galias (aisku-jeigu tokios egzistuoja), jeigu niekas nepasiziuri? Na, suteikit jam sansa :)))))))