Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: T:\)
Data: 2009-11-02 14:56:35
diskusija sukasi apie tai kiek is elektrinio katilo sunaudoto kiliwato galima gauti silumos ir taskas. Nezinau kaip nuvaziavus i namus butu galima tai patikrinti. Kiek kw prisuko skaitliukas as matysiu, bet kiek tas stebuklingas katilas kw silumo pagamino, nezinau kaip suzinoti. Nuvazaiuk,pasiziurek ir atsakyk man i klausima, kiek silumos gavosi? :)

T:)