Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-01 18:39:04
 Del katilu-patys cia svaigstat, iekot geresnio , diskutuojat kaip pigiau silumos gaut. Todel naturalu-norint issirinkti tinkama, reikia ziuret, o ne tik bukletus vartyt. Jei katilai nedomina-aisku, nei eikit, nei cia apie energijos desnius postringaukit. O del banycios-kam man eit  ten? Na , virsta i krauja -nu ir kas man is to? Nu-nevirsta, kas man? Juk nei kunigu zadu tapti, nei kraujo gamybos linijos atidaryt-tad kam man ten ka tikrinti :) Tai juk SKIRIASI, nuo to , kas ivyktu , jeigu nueje pas beril atstova-pamatytumete , kad jisai sildosi pigiau nei kad jus manete? Gal keistumete sildymo sistema pas save? O ka as keisiu-suzinojes toje baznycioje,  kad i vyna pavirsta? Arba, kad nepavirsta? Na pasakyk, ka? Keisti tamstos minties vingiai :)))))