Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-10-25 14:15:09
Klausimas tada kitas kas Berile pasileidzia kad valgo net 15kw elektros
energijos? Jei ten milisekundes, ar nevertetu pastatyti automatuka su C
raide?
Bet mes snekame ne apie auras ar kosmosa o apie Berila, kam jam 15kw įvadas?
Kad lengviau butu
http://www.beril.lt/lt/joniniai_sildymo_katilai_beril/komplektai/
Ir kur gamintojas VIESAI deklaruoja apie sildymo sanaudas konkreciam namui
su konkrecia varza?
Cia tam, kad įsirengus Berila ir prisukus pvz 11160kw/men, galima butu
tiekeja paduoti į teisma.