Tema: Re: BINARAI:Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: eciffo
Data: 2009-10-25 20:47:13
toliau dar idomiau:
rtl:
Viskas su tavim aisku.Geda kad esam tautieciai.
Pazadu ,sita tema bus isplatinta internete, ir manau loxu kimbanciu ant tavo
meskeres zenkliai sumazes.

beril:

dekui, kad padesite skleisti informacija.
kodel jus tingite susirinkti matavimo prietaisus ir prijungti prie sio
katilo ir ismatuoti?
As neturiu informacijos apie siu katilu NVK.
man net nereikia jos.
todel kad jis elektros naudoja du kartus maziau nei teninis sildytuvas. Nes
patys geriausi testuotojai yra klientai. Ir kai jis ne viena ziema sildesi
tenais, ar malkom ir dabar BERIL katilu, tai jie puikiai mato skirtumus.

Ir man nereikia meluoti, kad is zemes ar kosmoso nemokama siluma.