Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-10-26 21:30:46
Įdomu kas kreipsis, jei dar nei vienas katilas LT neparduotas :)
Įdomu būtų į mitų griovėjus pranešti.
O dar įdomiau būtų gauti Beril instrukciją kur juodu ant balto parašytaa kas
tai per katilas kokios jo elektros sąnaudos ir kiek jis tomis sąnaudomis
apšildo, bet "ne nueik pažiūrėk ir Vadiko paklausk". O būtent skaičiai. Jei
isigysi Beril katilą kur parašyta " naudingumo koeficientas  lygius 1." tai
nieko nepeši, o kliento veplenimai vbs nebus pagrindas uždaryti lochatroną.