Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-03 18:47:07
na, kadangi-apsildymo sistemoje yra toli grazu ne vienas litras vandens-vadinasi name energijos trukumo neturetu but. Belieka sulaukt pranesimo-kaip tame automobiliuke suskaido ta vandeni, nesitemdami is paskos jokios jegaines :) Stai, Beril maziau kuklus-gal traukia ta energija is vandens pasinaudodami tuo 15 kw ivadu? Cia ziniukai, mano-kad ta el. energija eina sildyt ju radiatoriams. Xren! Skaido vandeni, tad skaiciuot reiktu pagal tai,  kiek vandens sumazejo sistemoje :) Pateik jiems, prasau,  patikima nuoroda apie ta vandens energija, bo manimi jie nepatikes :)