Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-02 13:31:32
man nesvarbu kokios firmos skaitliukas. Man svarbu ar sio skailiuko rodmenis pripazista VST atstovai ir ar leidzia pagal juos apmoket. O paciam kas svarbu el. skaitliuke? Skaitliuko gamintojas? :)))))))) Del siltnamio-tikriausiai pats suvoki, kokia nesamone parasei :))))))) Aisku atitinkamo ploto palapineje gyvendamas-dar daugiau mokesi, nei siltnamyje .....