Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-26 11:34:48
Linai-veikdavo tas vanduo ar ne-sudetinga patikrinti su prietaisais. O stai katilo atstovas teigia kaip katilas veikia ir siulo netikintiems tuo isitikinti mums priimtinais  budais ir ismatuojamais vienetais. Jokios mistikos. Pasiziuri i el skaitliuka ir isaiskeja kas teisus.Paprasta? Ciagi ne uzkrautas vanduo, kuriuo reikia menesi kojas mazgoti ir ziuret ar sapnai daugiau spalvoti darosi :) Paziurek -kiek diskusijoje prirasyta tu , kurie taip laiko neturi i skaitliuka zvilgterti :)))))))))  Kiek pasiulymu susilaukiau-sudejus i viena viena, butu linksma-nuo apsijaustymo iki kazkokiu sertifikatu lankstymo. Tuo tarpu as per visa diskusija tesiuliau VIENA- iskilus tokiam gincui-lengviausia ji ispresti zvilgterejus i el . skaitliuka, apsildoma plota ir i name palaikoma temperatura . Nereikia nei diskutuot, nei burbuliuot, nei savo diplomu demonstruot, nei telefonu skambinti, nei i gramatines klaidas ziuret, nei sertifikatu reikalaut, nei apijaustyma rekomenduot, nei komercinius pasiulymus siulyt ar kreipt demesi i atstovo kalbos vingrybes...Tereikia zvilgterti :)

P.S. Del Ciumako-jeigu jisai, salia gyvendamas,  pasakytu-ateik , parodysiu kaip pildamas vandeni i masina su ja vazineju-rasciau valandziuke uzeiti ir paprasyciau, ipylus mano akyse vandens, pavaziuoti :)   Nepostringauciau istisas dienas, kad tai neimanoma.....